Další fotbalista Sokola se stal hráčem kola, v posledním utkání se blýskl Martin Tischler!

21.06.2015 19:22

Web fotbalunas.cz pravidelně vyhlašuje anketu hráč kola pro sledované soutěže (ČFL/MSFL, divize a krajské přebory). Hráčem 30. kola Divize C se v této anketě stal Martin Tischler, obránce divizních Živanic. Martin pro web poskytnul rozhovor, který vám touto cestou zprostředkováváme. 

Vyhrál jsi hráče posledního kola. Budeš jediným hráčem kola víc jak měsíc :-). Spokojenost?
Ano, byla to pro mě potěšující zpráva, pro koho by také nebyla.
V zápase v Turnově jsi podal vynikající výkon. Přišlo na tebe toto hodnocení: Dirigoval obrannou linii Živanic, předvedl bezchybnou hru a kraloval ve vzduchu. Co říkáš na tato slova?
Musím říct, že celý tým v Turnově hrál velice dobře a to se i odrazilo na mém výkonu.
Jaký byl zápas v Turnově z tvého pohledu?
Dostali jsme se rychle do více brankového vedení a to se potom vždy hraje lépe.
Těšíš se na dovolenou? Jak dlouhou pauzu Vám dali trenéři?
Na dovolenou se těším, příprava začíná 7. července. Času na odpočinek ale nikdy není dost.
Popiš se jako hráč, jak se vidíš.
To je strašně těžká otázka, hodnotit sám sebe. Na to byste se měl spíše zeptat trenéra nebo ostatních spoluhráčů. :-)
Začalo Euro jednadvacítek. Budeš ho sledovat? Nebo zajdeš i osobně?
Osobně se zúčastnit neplánuju, ale v TV se podívám rád vždy na každý fotbalový zápas.
Popiš nám ve zkratce svou fotbalovou kariéru…
S fotbalem jsem začal ve Vimperku, poté jsem přešel do SK ČB do mladšího dorostu, kde jsem vydržel až do chlapů a v roce 2009 jsem přestoupil do Pardubic a v poslední sezóně jsem byl půl roku v třetiligové Čáslavi na hostování a tento druhý půlrok jsem zakončil v Živanicích.
A na závěr bys mohl poslat vzkaz Vašim úžasným fanouškům, kteří Vám hráčům Živanic, poslali na jaře úplně nejvíc hlasů.
Fanouškům mnohokrát děkuji. Jsou pro nás velkou podporou nejen při domácích zápasech.

autorem rozhovoru je Pavol Mizerík a na přípravě se podílel Tomáš Bydlo, celý rozhovor naleznete zde