Hráč 9. kola Divize C Radek Gorol: „V Jaroměři mi fandily oba tábory!“

10.10.2015 09:45

Web fotbalunas.cz pravidelně vyhlašuje anketu hráč kola pro sledované soutěže (ČFL/MSFL, divize a krajské přebory). Hráčem 9. kola Divize C se v této anketě stal Radek Gorol, záložník divizních Živanic. Radek pro web poskytnul rozhovor, který vám touto cestou zprostředkováváme. 

Vítězem ankety o hráče devátého kola se stal Radek Gorol ze Živanic, který své prvenství získal za výkon v Jaroměři.  Radek vstřelil dva krásné góly a celý zápas prokazoval svůj přehled a kvalitu. Vítězství je určitě ve správných rukou. Radek nám samozřejmě žádost o rozhovor neodmítnul, tak se pojďme na jeho odpovědi podívat…

Vyhrál jsi hráče kola za zápas s Jaroměří. Jaký byl z tvého pohledu?

Zápas jsme začali tlakem, ale pořád jsme nemohli dát gól a z toho tlaku už to chtělo skórovat. Nakonec se to podařilo a od té doby jsme zápas kontrolovali.

Dal jsi dva góly. Jeden hezčí, než druhý. Zkus nám popsat, jak padly.

První jsem dal z trestňáku a jsem rád, že se mi to konečně po dlouhé době podařilo. No ten druhý… Celý zápas jsme se s klukama bavili, že jejich gólman je hodně venku, že by to chtělo zkusit ho přehodit. No, a když mi Milan Ujec přihrál na půlce pod sebe, proti noze, tak jsem to napálil na bránu a vyšlo to.

Vypadá to, že sis tento zápas hodně užíval. Je to tak?

Hlavně jsem se na ten zápas hodně těšil. Jsem z Jaroměře, takže i na mě přišlo hodně fanoušků a tak to navíc herně vyšlo.

Takže ti vlastně fandili oba tábory.

Ano! Je to tak. :-)

Po tomto zápase na Vás čekala odměna v podobě prvního místa. Spokojenost?

Určitě spokojenost, ale nesmíme tomu podlehnout. Může přijít jeden dva zápasy a jste dole.

A jaká panuje v týmu atmosféra?

Panuje dobrá nálada. Ale jsou trošku obavy, abychom teď něco nepodcenili.

Myslím, že teď přijdou tři nejtěžší zápasy. Mýto, Olympia, Suchdol.

Bavili jsme se o tom už na tréninku, že teď přichází to nejtěžší a je potřeba to zvládnout.

Patříš mezi nejzkušenější hráče. Jsi tahounem týmu?

Já nevím, jestli jsem tahounem týmu. Jsou tam na to spíše jiný kluci, co jsou bojovnější typy než já. Ale samozřejmě doufám, že trošku tahounem jsem.

Hraješ raději z prostředka hřiště, nebo na kraji?

Jednoznačně z prostředka. Já jsem snad na kraji v životě nehrál. :-)

Vypadá to, že jsi spíše na parádičky, než na tvrdou hru? Nebo se pletu?

Jasně, je to tak! Já si spíše zahraju fotbal, než jen tvrdou hru.

Ještě se vrátím k nastávajícímu zápasu, kdy doma budete hostit Vysoké Mýto. Myslím, že docela překvapení podzimu. Budou body?

Byl bych rád, kdyby byly body. Budou rozhodovat góly, navíc se nám teď daří střelecky. Bude to o prvním gólu. My když dáme první gól, tak se nám hraje dobře a umíme dát i další. Ale když dostaneme první gól, tak se hodně natrápíme, než to otočíme.

Jste nejlépe střílejícím týmem Divize C. Máte na góly nějaký recept?

V tréninku střelbu hodně pilujeme. Ale hlavně jsme rádi, že nám to tam teď padá.

Vyhrál jsi hráče kola i v minulé sezoně v předposledním kole. Tehdy sis přál ještě více tak dobrých fanoušků, jak jste měli v té době. Povedlo se to?

Jo určitě chodí ještě víc fanoušků a jsou fantastičtí. Ale klidně jich může být ještě víc. Za každého fanouška jsme rádi.

Popiš nám ve zkratce tvou dosavadní fotbalovou kariéru.

Začínal jsem v Josefově, u Jaroměře asi v šesti letech. Za Jaroměř jsem nikdy nehrál. Hrál jsem za Českou Skalici, a pak mě pan Brož z Hradce Králové přemluvil, abych šel hrát za jejich dorost. Takže v patnácti letech jsem přestoupil do Hradce a byl jsem tam sedm let… mezitím jsem hostoval v Týništi, V Náchodě. V Jihlavě jsem si zahrál druhou ligu a poté jsem přestoupil do Živanic. Po pádu Živanic až do 1.A třídy jsem ještě hostoval ve Dvoře Králové a v Novém Bydžově. A teď jsem již v Živanicích a klape nám to, je tady dobrá parta.

autorem rozhovoru je Pavol Mizerík a na přípravě se podílel Tomáš Bydlo, celý rozhovor naleznete zde