Živanický Jakub Novák se stal s přehledem hráčem 7. kola Divize C

26.09.2015 11:04

Web fotbalunas.cz pravidelně vyhlašuje anketu hráč kola pro sledované soutěže (ČFL/MSFL, divize a krajské přebory). Hráčem 7. kola Divize C se v této anketě stal Jakub Novák, obránce divizních Živanic. Martin pro web poskytnul rozhovor, který vám touto cestou zprostředkováváme. 

Jakub Novák je hráčem Živanic a s velkým náskokem vyhrál hráče 7. kola (41% všech hlasů). Živanice odehrály úžasný a na branky velice bohatý zápas na půdě Admiry Praha. No a Jakub v těžkém zápase vyrovnal v nastaveném čase, nahrál na další gól a dirigoval obranu Živanic. Když jsme Jakuba požádali o rozhovor, tak nezaváhal a ochotně nám odpověděl na několik otázek.

Vyhrál jsi hráče kola za zápas na Admiře. Jaký byl z tvého pohledu?

Zápas byl hodně bláznivý, ale padaly góly, což je to hlavní koření fotbalu. Zápas se musel líbit. Dva body bereme.

Co se stalo v druhém poločase, že Vás Admira začala přehrávat?

Nevyužili jsme šance, abychom soupeři více odskočili. A začali jsme se strachovat o výsledek. Což nebylo poprvé. Musíme na tom hodně zapracovat.

Dal jsi vyrovnávací gól již v nastaveném čase. Zkus ho popsat.

Míč ke mně propadl po vyhraném souboji od Honzy Sůry, no a já už jen uklízel pod břevno.

A přitom moc gólů tedy nedáváš…

To je pravda, ale šancí mám dostatek. Už třikrát jsem orazítkoval konstrukce branek. Snad se to teď zlomilo.

Jsi nejmladší v obraně ale i přesto její režisér. Vyhovuje ti tato role?

To jsem, ale režisérem se necítím. Hlavní šéf obrany je Michal Buriánek, podle mého názoru ligový bek.

A co komunikace v obraně?

Komunikace nám vázne jak obraně, tak i celému týmu na tom musíme zapracovat.

Jste po čtvrtině soutěže na druhém místě. Čekali jste to?

Ano je to super, ale soutěž bude vyrovnaná. Proto je důležitý každý bod. Zda jsme to čekali? Spíše jsme věřili, že máme na to bojovat o čelo tabulky.

Překvapilo tě něco v dosavadním průběhu sezony? Nebo nějaký tým svým výkonem.

Rozhodně Dvůr Králové a jejich výhra nad Olympií. Jinak žádné překvapení. Soutěž je vyrovnaná. Jako každý rok.

Co tvé fotbalové ambice?

Postup z Živanic do ČFL. A kdo ví, co bude...

V příštím kole Vás čeká nevyzpytatelný Dvůr Králové, který boduje hlavně s vedoucími celky. To je zajímavé, že jo?

Ano to boduje, ale především na domácím hřišti. Bude to těžký zápas a věřím, že vyhrajeme.

Takže budou body?

Doma jsme velice silní. Tvrdím si říci, že ano.

Chtěl bys něco na své hře zlepšit?

Rozhodně mám na čem pracovat a také pracuji. Komunikace, rozehrávka, důraz.

A naopak co považuješ za svou přednost?

Je to určitě moje síla v osobních soubojích a rychlost.

Popiš nám ve zkratce svou fotbalovou kariéru

S fotbalem jsem začal v 6 letech v TJ Luže. Poté hostování v MFK Chrudim. V dorostu, juniorce B mužích jsem působil v FC Hradec Králové a momentálně jsem 2 rokem na hostování v Živanicích. Kde jsem nadmíru spokojen.

autorem rozhovoru je Pavol Mizerík a na přípravě se podílel Tomáš Bydlo, celý rozhovor naleznete zde