Nejlepšího střelce beru jako příjemný bonus, říká David Petrus!

28.06.2022 18:42

Uplynulý soutěžní ročník 2021/2022, v jehož rámci TJ Sokol Živanice zaznamenal historicky nejúspěšnější umístění v mistrovských soutěžích (konečné třetí místo v ČFL skupiny B), hodnotil král střelců, živanický útočník David Petrus. David totiž ve 30. kole, v rámci domácího utkání s rezervou pražské Dukly, dovršil 17. branku sezóny a stal se, společně s chlumeckým Bastinem, králem střelců ČFL B 2021/2022. U příležitosti konce tohoto ročníku jsme Davidovi položili několik otázek.

Je za námi historicky nejúspěšnější sezóna. Konečné 3. místo v ČFL je pro Živanice senzace. Jak jí hodnotíš ty?

Sezónu samozřejmě nemůžu hodnotit jinak než jako nad míru úspěšnou. Třetí místo je prostě skvělý a já si ho moc vážím. Možná o to více teď mrzí některé zbytečné prohry, třeba v Přepeřích nebo Zápech. Minimálně v obou těchto zápasech se určitě dalo bodovat a celkově by to pak bylo ještě lepší!

Společně s chlumeckým Bastinem jsi králem střelců. 17 branek je úctyhodný výkon. Jaký je pocit z tohoto úspěchu? Nemrzí tě, že není těch branek 18?

Co se nejlepšího střelce týče, tak to je jen takový příjemný bonus za tuto sezónu. Já to opravdu začal sledovat až teprve u konce soutěže. V mých letech už jsem toto popravdě moc nečekal :-) Každopádně, že jich není 18, tak to mě opravdu nemrzí :-)

Jaké jsou tvé osobní vyhlídky do příští sezóny?

Ze všeho nejvíc bych si přál, aby mi sloužilo zdraví a já mohl hrát alespoň tak, jako tuto sezónu. Pokud se mi toto přání splní, tak budu spokojený.