V Živanicích nám to klape a je tu dobrá parta, říká hráč 29. kola Divize C, Radek Gorol!

14.06.2015 15:10

Web fotbalunas.cz pravidelně vyhlašuje anketu hráč kola pro sledované soutěže (ČFL/MSFL, divize a krajské přebory). Hráčem 29. kola Divize C se v této anketě stal Radek Gorol, záložník divizních Živanic. Radek pro web poskytnul rozhovor, který vám touto cestou zprostředkováváme. 

Zápas proti Jablonci se ti povedl. Tvůj výkon ocenili o soupeři. Co na to říkáš?
To hodně potěší, když se někomu po dlouhé době líbil můj výkon. A hodně si vážím toho, že mě ocenil i soupeř… určitě to potěší.
Byl to jeden z tvých nejlepších jarních zápasů, nebo to považuješ za normální výkon?
No myslím si, že mě osobně sezona moc nevyšla, takže to byl určitě jeden z těch mých lepších zápasů
V posledním předehrávaném kole jste hráli v Turnově. Turnovu se na jaře daří, ale přejeli jste je. Jaký to byl zápas?
Jasně vyhráli jsme. Mě to přišlo z jejich strany takové odevzdané. Jakoby ten zápas přišli pouze odehrát. Oni mají vazbu na Liberec, a když jim nikoho nepošlou, tak hrají hůř. Byli jsme celý zápas jasně lepší.
V tabulce skončíte na třetím, čtvrtém místě. Jaký máš pocit z dohrané sezony.
Spíše převažuje zklamání. Čekali jsme od sezony víc. A to jak my hráči, tak i vedení. Prostě tento půlrok nám vůbec nevyšel, tak jak bychom si představovali. Měli jsme strašné výkyvy ve výkonnosti. To se týká, snad až na tři výjimky, všech hráčů.
Takže jste chtěli útočit na postup?
Ano určitě. A chtěli jsme být minimálně do třetího místa a doufat, že bude postupovat více týmů. Ale takhle to je zklamání.
Je asi lepší končit domácím zápasem, ale na Vás vyšel poslední zápas venku. Bude nějaká rozlučka s fanoušky? Nebo už byla? A vaše rozlučka?
Rozlučka už proběhla po posledním domácím zápase s Jabloncem nad Jizerou. A to se všemi fanoušky i vedením.
Už máte dovolenou, nebo ještě trénujete?
V pátek 12.6. máme poslední rozlučkový trénink a pak dovolená do asi 7.7. A znovu začneme.
Těšíš se na dovolenou po sezoně, nebo bys raději pořád hrál?
Dovolenou určitě potřebuji. Moc se na ni těším. Trošku ze všeho vypnout, nabrat nové síly abych se mohl zase těšit na novou sezonu.
Takže zůstaneš v Živanících?
Jasně, zůstanu!
A hned navážu…Jsi typem fotbalisty, co nic nevypustí a dře celý zápas? Anebo těžíš hlavně ze hry svých spoluhráčů?
Nejsem člověk, který by něco vypouštěl, ale ani nejsem ten typ, co jezdí po prdeli celý zápas. Spíš jsem typ co má rád míč a těží ze hry svých spoluhráčů, ale nemám v povaze něco vypouštět. Jsem prostě fotbalový typ.
Nehrál jsi náhodou za Hradec?
Ano hrál. Mám jeden zápas v druhé lize. A hrál jsem za třetiligové béčko. Byl jsem tam 7 let.
Co fanoušci?
Fanoušci jsou výborný. Fandí nám celý zápas, mlátí do bubnů, je to moc fajn. Kdyby jich bylo ještě víc, vůbec by nám to nevadilo.
Popiš nám ve zkratce tvou fotbalovou kariéru…
Začínal jsem v Josefově, u Jaroměře asi v šesti letech. Za Jaroměř jsem nikdy nehrál. Hrál jsem za Českou Skalici, a pak mě pan Brož z Hradce Králové přemluvil, abych šel hrát za jejich dorost. Takže v patnácti letech jsem přestoupil do Hradce a byl jsem tam sedm let… mezitím jsem hostoval v Týništi, V Náchodě. V Jihlavě jsem si zahrál druhou ligu a poté jsem přestoupil do Živanic. Po pádu Živanic až do 1.A, třídy jsem ještě hostoval ve Dvoře Králové a v Novém Bydžově. A teď jsem již v Živanících a klape nám to, je tady dobrá parta.

autorem rozhovoru je Pavol Mizerík a na přípravě se podílel Tomáš Bydlo, celý rozhovor naleznete zde