Čtyři otázky pro Honzu Vobejdu, novou posilu živanického Sokola

06.04.2022 16:38

Před sobotním utkáním s rezervou Hradce jsme položili několik otázek Janu Vobejdovi. Uveďme, že Honza se narodil v roce 1995 v Hradci Králové. Svoji fotbalovou kariéru převážně strávil v klubu FC Hradec Králové, kde se v průběhu sezony 2014/15 dokonce propracoval do prvního mužstva. V A-mužstvu debutoval v 1. české lize 30. května 2015 v utkání 30. kola proti FK Teplice (výhra 3:1), odehrál celý zápas. Dodejme, že Honza k nám přišel právě z mužstva FC Hradec Králové, kde naposledy působil v jeho rezervě.

V kolika letech a kde jsi začínal s fotbalem?

S fotbalem jsem začínal ve 4 letech v mé rodné vesnici na Probluzi. Poté jsem hrál za Olympii HK a následně za FC Hradec Králové.

V mužské kategorii jsi působil pouze v FC HK nebo i v jiném celku?

V mužské kategorii jsem působil zhruba 2 a půl roku v FC HK, poté jsem působil v Litoměřicku. Tam jsem si ale bohužel přetrhal přední křížový vaz v koleni a čekala mě delší pauza. Po doléčení zranění jsem hrál ještě v Převýšově.

Jak jsi zatím spokojeny v Živanicích? Řekněme, jak po fotbalové, tak i lidské stránce? :-)

Po lidské stránce jsem v Živanicích spokojený, parta je tady super a atmosféra v kabině je velmi dobrá. Po té fotbalové stránce bych byl podstatně spokojenější, pokud bychom měli více bodů. Poslední dva venkovní zápasy se nám výsledkově nepodařily, i když jsme předvedli slušnou hru a řekl bych, že jsme byli lepší. Teď doufám, že domácí zápas s Hradcem vyhrajeme.

V sobotu nastoupíme proti rezervě FC HK, ze které jsi k nám přišel. Bude to pro tebe výjimečný zápas? Jak se na něj těšíš? A nedá se nezeptat, proběhne také nějaké hecováni s bývalými spoluhráči?

Jelikož jsem teď působil několik let v FC HK „B“, tak tento zápas je pro mě určitě speciální a těším se na něj. Věřím ale, že zápas zvládneme vítězně a dotáhneme se na Hradec bodově. Nějaké hecování s bývalými spoluhráči určitě proběhne, ale až na hřišti! Jak mě znají, tak počítají s tím, že jim nedám nic zadarmo a bude je to bolet. :-)