Otevřený dopis Petra Špačka Karlu Poborskému

19.05.2021 19:24

Karle Poborský, rozhodl jsem se tímto otevřeným dopisem reagovat na Vaši kandidaturu na předsedu FAČR.

Dostala se k mým rukám oficiální „Pozvánka na setkání“, které má proběhnout také s Vaší účastí. Z této pozvánky (viz příloha), rozesílané oficiální cestou panem Hořejším z FAČR klubům spadajícím pod Řídící komisí pro Čechy, jsem se dozvěděl, které osoby ze „starých  struktur FAČR“ se této schůzky budou účastnit jako Vaši podporovatelé. Nemohu se proto v této souvislosti zbavit dojmu, že právě tito lidé budou aspirovat na pozice Vašich nejbližších spolupracovníků.

Když odhlédnu od velmi těžko pominutelného faktu, že si svoji volební kampaň budete pořádat přes FAČR, a to znamená za peníze řadových členů FAČR, znepokojuje mě především skutečnost, že ze zúčastněných lidí onoho „setkání“ je hned několik přímo spojených s aktuálně živými kauzami a také dlouhodobě neřešenými problémy FAČR …Malík, Pelta, Šádek a spol., to jsou jména, ze kterých se mi, a věřte nejen mně, dělá nevolno!

Karle Poborský, pokud se chcete vydat tímto směrem a s těmito lidmi chcete očišťovat a vést fotbal v této zemi, jste pro mě naprosto nedůvěryhodným kandidátem nejen na funkci předsedy FAČR, ale také i na jakékoli jiné funkce v nových strukturách FAČR. Pokládám si otázku, zda skutečně myslíte vážně, že budete k lepšímu měnit fotbal s lidmi, kteří se přímo podíleli na jeho diskreditaci a likvidaci. Dnešním dnem jsem si Vás přestal zcela vážit!

Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem doufám, že stejného názoru budou i všichni delegáti blížící se Valné hromady FAČR, kterým jde o očištění a zdůvěryhodnění českého fotbalu, a tím pádem Vaše zvolení nebude myslitelné!

 

Petr Špaček

čestný předseda TJ SOKOL Živanice

 

V Pardubicích 19. 5. 2021