Další fotbalista Sokola se stal hráčem kola, v utkání s Turnovem se nejvíce blýskl Martin Hundák, hlásí web fotbalunas.cz!

22.08.2015 19:18

Web fotbalunas.cz pravidelně vyhlašuje anketu hráč kola pro sledované soutěže (ČFL/MSFL, divize a krajské přebory). Hráčem 2. kola Divize C se v této anketě stal Martin Hundák, záložník divizních Živanic. Martin pro web poskytnul rozhovor, který vám touto cestou zprostředkováváme. 

 
Gratulace k vítězství za hráče kola. Bylo to za zápas s FKP Turnov. Jaký byl zápas z tvého pohledu.
Děkuji. Myslím, že zápas s Turnovem neodehráli špatně. Vytvořili jsme si spoustu šanci, které jsme bohužel nevyužili, ale nakonec nás to nemuselo na konci zápasu mrzet, ale do dalších zápasu musíme koncovku zlepšit.
 
Dal jsi gól. Můžeš ho popsat?
Abych řekl pravdu tak už si přesně nepamatuju, jak to přesně bylo. Jen vím, že mě to hezky posunul Milan Ujec a já šel sám na bránu a díky bohu jsem dal gól.
 
Dle mých informací jsi patřil k nejlepším hráčům utkání. Hrálo se ti lépe než jindy?
Určitě se mi hrálo lépe, než první zápas v Boru kde bylo asi 40 stupňů. S mojí fyzičkou mně tohle vedro moc nevyhovuje.
 
Takže svůj výkon nepovažuješ za nějak mimořádný?
Myslím, že to nebyl můj mimořádný výkon. Odehrál jsem i lepší zápasy.
 
Jsi klasický záložník, co chce být pořád u míče a mazlit se s ním. Anebo ten, který hned hledá, komu by přihrál?
Já jsem ten záložník, který se spíše s balónem pomazlí a občas to i přeženu. :-D
 
Máš nějaké fotbalové sny?
Fotbalové sny už moc nemám. Pro mě je teď nejdůležitější, aby mě drželo operované koleno!!!
 
A jaké jsou tvé divizní sny?
Moje divizní sny jsou jasné! Na konci sezóny se radovat se Živanicemi z postupu do ČFL!!!
 
Určitě bys chtěl poděkovat fanouškům za hlasy. Chceš jim něco vzkázat?
Jasně! Že jim moc děkuji za hlasy.
 
Můžeš nám ve zkratce popsat svou fotbalovou kariéru?
S fotbalem jsem začínal v Červeném Kostelci, odkud jsem šel do Náchoda, pak do dorostu do HK. Do mužů jsem přestoupil do Letohradu, kde jsem působil asi 3 roky. Potom jsem přestoupil do Slovanu Pardubice, který za půl roku po mém příchodu skončil a odtud jsem šel do FK Pardubice kde jsem působil 4 roky. Před rokem v létě jsem si v prvním přáteláku za HK přetrhnul přední křížový vaz v koleni a rok jsem byl bez fotbalu. Od léta působím v Živanicích.
 

autorem rozhovoru je Pavol Mizerík a na přípravě se podílel Tomáš Bydlo, celý rozhovor naleznete zde