Ondřej Volšík se stal hráčem 28. kola Divize C

04.06.2015 17:24

Web fotbalunas.cz pravidelně vyhlašuje anketu hráč kola pro sledované soutěže (ČFL/MSFL, divize a krajské přebory). Hráčem 28. kola Divize C se v této anketě stal Ondra Volšík, brankař divizních Živanic. Ondra pro web poskytnul rozhovor, který vám touto cestou zprostředkováváme. 

 

Zápas Benátkami ti náramně vyšel. Zkus ho popsat z tvého pohledu.
Neřekl bych, že by mi ten zápas vyšel nějak extra. Před zápasem jsem tušil, že by nám to s Benátkami mohlo vyhovovat, protože jsme po dlouhé době hráli zápas, kde jsme nebyli favoriti, a tak jsme si na sebe nemuseli vytvářet zbytečně tlak. Hrál se podle mě vyrovnaný fotbal, jen v závěru jsme si vytvořili větší gólové šance, jenže jsme je zase bohužel neproměnili. Penalty oni naštěstí pro nás nezvládli, a tak jsme brali alespoň dva body.
Souboj o třetí příčku se zúžil pouze na Vás a Kutnou Horu. Kdo skončí na bronzovém stupínku?
To se uvidí na konci sezóny. Zbývají nám dva zápasy, budeme se snažit z nich získat plný počet bodů a pak se podíváme na tabulku, a buď budeme bronzoví, nebo bramboroví. Nemáme to ve svých rukou.
V hlasování o hráče kola Vás, hráče Živanic, fanoušci pravidelně umísťují na přední příčky. Jak vnímáš vaše fanoušky?
Já si takových lidí moc vážím. Zvlášť těch asi pěti borců, co chodí na každý náš domácí zápas a fandí. Kéž by se k nim přidali i ti na druhé straně.
Na dva zápasy jsi přepustil místo v bráně Radkovi Čihařovi. Bylo to v plánu? Jak spolu vycházíte?
Od těchto plánů je tu trenér, takže tahle část otázky není pro mě. S Čihim spolu vycházíme v pohodě. Ještě lepší by to bylo, kdyby konečně z práce přinesl to plato vanilkových pribiňáčků, co slibuje. Ale to je jeho boj :-)
Dokážeš si řídit obranu? Jsi typem hulákajícího gólmana, anebo spíše tichá voda? Že zařveš jen v nejnutnějších případech.
Obranu se snažím řídit nejnutnějšími pokyny. Řvoucím gólmanem rozhodně nejsem. Snažím se klukům pomoct, jak to jen jde. Ale zahltit je pokyny také nemá smysl. V tom shonu na hřišti to kolikrát ani nevnímají.
Jak jsi na tom s hrou nohama? Šel bys do útoku?
Žádný žonglér nejsem. Nohama si odehraju, co potřebuju. Do útoku bych se určitě nehrnul, protože bych to tam neuběhal :-) Já radši budu kazit radost střelcům než gólmanům. :-)
Co říkáš na první místo a postup Dobrovice? Je to zasloužené?
Když se kouknu na tabulku, tak asi nejde pochybovat o tom, že si Dobrovice postup zaslouží. Dokázala si jako jediná ze špičky udržet stabilní vysokou výkonnost po celou sezónu, což si myslím, že rozhodlo.
A na závěr nám zkus popsat tvou dosavadní fotbalovou kariéru.
Do míče jsem začal kopat poprvé doma v pokojíčku, a když našim došlo, že mě to baví víc než chodit zpívat do sboru, tak mě pustili i ven, a já jsem začal kopat v MFK Rychnov nad Kněžnou. Na základní škole jsem začal jezdit na tréninky do Hradce, kde jsem zůstal až do teď. Prošel jsem mládežnickými reprezentacemi, získal stříbro na Mistrovství Evropy U-17 v Lucembursku, byl na stážích v Anglii a ve Francii. Jenže když jste brankář a ještě k tomu v FC HK a nejste nejlepší, jste odsouzen chodit po hostování. Díky tomu jsem si zahrál snad všechny soutěže od třídy až po druhou ligu.
 
autorem rozhovoru je Pavol Mizerík a na přípravě se podílel Tomáš Bydlo, celý rozhovor naleznete zde